headbike

"Akasztjuk a hóhért"... egy vevőnk visszajelzése... szerkesztés nélkül....

2016. június 03. - headbike

"A Head Bike-al a Pasaréti síiskola évadzáró rendezvényén találkoztam. Már korábban is fontolgattam a kb. 20 éves MTB-m cseréjét, de ez a találkozás nagy lökést adott a projektnek. Lehetőség volt a bringákkipróbálására, és megállapítottam, hogy a meglévő bringámhoz képest a tesztelhető darabok határozottan kellemesebbek.

Ezt követően kezdtem el nézelődni mind az új-, mind a használt bringa piacon. Az újabb trendek szerint, a legnagyobb választék a 27,5” kerékméretű MTB-k között van, én is ezt nézegettem. Annál is inkább, mert mind terepen, mind országúton használom a bringát, és főleg országúton kedvezőbb menettulajdonságot várok a nagyobb kerékmérettől. Sajnos nem vagyok egy égimeszelő, a meglévő MTB-m 18”-os vázméretű volt, ezt a méretet kerestem. Felkerestem a TandT Sport kollégáit az Lövőház utcai üzletben, már konkrét típus elképzelésemmel. Pont volt az üzletben 46cm (18”) méretű Granger I-es modell, amit már – mint potenciális választást – tudtam próbálgatni a környező utcában. Ekkor derült ki, hogy a 18”-os méret, gondolom, a megnövelt kerékméret miatt túl nagy volt nekem. Felvettem a kapcsolatot a Head Bike termékmenedzserével, aki készségesen fogadta igényemet a kisebb vázméret tekintetében, ugyanis, a 41cm (16”) méret nem volt sem az országban, sem a gyártó raktárban. A termékmenedzser kolléga megrendelt, rögtön 2 különböző színű Granger I-es modellt, melyek kb. 2 t múlva már az üzletben is voltak. Nagy örömömre, a vázméret megfelelő volt. Egy kis finomhangolás, és egy-két extra szerelését követően néhány nap múlva már vihettem is az új bringámat, boldogan, mert végül nagyon jó áron kaptam meg a Granger I-t!"

(szerkesztői megjegyzés: köszönjük szépen Bálint... izgalmas és élménydús kilométereket kívánunk a HEAD montival!)

rudas_balint_granger_i_41cm_resized.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://headbike.blog.hu/api/trackback/id/tr368776722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása